Onze merken

Nannic

NANNIC is een Belgisch familiebedrijf van de 3e generatie, productief in innovatieve cosmetica-oplossingen voor actieve huidverjonging en langdurige huidverbetering. Door de voortdurende samenwerking met experts en onderzoekscentra over de hele wereld, heeft NANNIC innovatieve producten ontwikkeld waardoor ze er keer op keer in slagen om de status als trendsetter in de cosmetica waar te maken, die reeds meermaals bekroond werd. De producten van Nannic gaan steeds zeer respectvol met onze huid om. het ondersteunt de natuurlijke huidbarrièrefunctie. Hun crèmes beschermen en hydrateren de huid door hun cel-identieke basis die hooggeconcentreerde actieve bestanddelen aflevert tot diep in de huid.

Paul en Joe Make-up

Paul & Joe werd opgericht door de Parijse designer en eigenares Sophie Mechaly, in samenwerking met Albion, marktleider in de Japanse cosmetica. Het merk werd genoemd naar haar 2 zonen, Paul en Joe. P&J Beauté werd gelanceerd in 2002 als uitbreiding van het luxueuze en gesofisticeerde Parijse modemerk. De unieke, « retromoderne » verpakking is geïnspireerd op Sophie’s herinneringen aan haar grootmoeders boudoir. Zij vond haar grootmoeders rituelen betoverend en kon niet wachten tot ze zelf oud genoeg was om hiermee te gaan experimenteren. P&J beauté werd ontwikkeld voor de moderne, gesofisticeerde vrouw, waarin een jong meisje schuilt! Een mix van Japans/Franse schoonheidsfilosofieën, gebaseerd op de Parijse elegantie en romantiek met een vleugje Japanse manga! Elk seizoen, in combinatie met P&J fashion, lanceert het cosmeticamerk zijn « sparkles collection ». Een collectie van speelse, gelimiteerde producten gebaseerd op de lente/zomer of herfst/winter prints, getoond op de P&J catwalk. Je mag steeds het onverwachte verwachten van P&J! Wij leveren creatieve, fantasierijke producten met hoogwaardige ingrediënten voor alle leeftijden, over heel de wereld! P&J Beauté heeft zich gefocust op het ontwikkelen van basis make-up producten, die zorgen voor een hydraterend, verzorgend effect dat de huid laat stralen van binnenuit!

Skin color cosmetics

Het doel van de make-uplijn is een perfecte natuurlijke match, voor een prachtige, zelfverzekerde uitstraling. De juiste kleur speelt hierbij een zeer belangrijke rol, maar onlosmakelijk is hier ook het product aan verbonden. Daarom hebben wij van Skin Color Cosmetics gekozen voor minerale make-up: deze is vrij van chemicaliën en andere schadelijke ingrediënten die je vaak aantreft in de doorsnee make-up. De ingrediënten van onze make-up zijn geheel natuurlijk en vrij van Nano deeltjes die de poriën verstoppen. Wanneer je make-up helemaal in balans is met jouw unieke kleureigenschappen, dan straal je niet alleen van buiten, maar ook van binnen!

Bernard Cassiere

Het merk Bernard Cassière heeft zijn marktpositie versterkt sedert 2000, als een echt alternatief in schoonheidsinstituten. Door het lanceren van de hydraterende hennep/bamboe serie in 2001 (wat ook het best verkopende gamma werd), heeft het merk zich kunnen onderscheiden van de meer traditionele schoonheidswereld. Authentiek en trendsetter… Bernard Cassière innoveert en creëert voor u steeds meer heerlijke behandelingen. Tussen modern en traditie. Onze producten zijn het resultaat van onze cosmetische knowhow en van de traditionele methodes van onze artisanale meesters. Daarom werken wij samen met de beste lokale specialisten (bloemenkwekers, ...) om u zo alle voordelen van de natuur te laten ontdekken. Een ethisch merk… Daar waar mogelijk worden actieve werkstoffen van fairtrade handel geselecteerd. Meer nog, in de mate van het mogelijke worden gerecycleerde en recycleerbare verpakkingen ontwikkeld. Voor iedere huid een behandeling… Met zijn complete series voor gelaat en lichaam, wordt voor elk huidtype een aangepaste oplossing aangeboden. Professionele behandelingen maar toegankelijk met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.